مسئول کمیته استعدادیابی و جوانان هیات فوتبال  بندرعباس خبر داد 

برگزاری اولین فستیوال مدارس فوتبال در سال ۱۴۰۱ 



از سوی کمیته استعدادیابی و جوانان هیات فوتبال، فستیوال ۱۲ ساله های  مدارس فوتبال شهرستان بندرعباس برگزار شد.‌
به گزارش صبح ساحل، اولین فستیوال مدارس فوتبال شهرستان بندرعباس در خرداد ماه ۱۴۰۱ توسط کمیته جوانان و استعدادیابی هیات فوتبال این شهرستان به میزبانی استادیوم خلیج فارس برگزار شد. 
سبحان کوهی مسئول کمیته استعدادیابی و جوانان هیات فوتبال شهرستان بندرعباس با بیان این که با پایان یافتن اپیدمی کرونا درصدد برگزاری ماهیانه حداقل یک فستیوال را در سال ۱۴۰۱ داریم افزود : برگزاری فستیوال های مدارس فوتبال در تمامی دنیا باعث رونق و شکوفایی و سر زنده کی علاقمندان به رشته فوتبال در سنین ابتدایی می‌شود ، سیاست کمیته جوانان نیز بازگرداندن شور و نشاط  فوتبال بین سنین پایه پس از گذراندن دوران سخت کروناست .
وی بیان داشت: از  مدیران مدارس فوتبال شهرستان بندرعباس بابت همکاری در  برگزاری این فستیوال پر شور و نشاط ، همچنین از همکاران گرامی در کمیته جوانان و استعدادیاب های عزیز این گردهمایی فوتبالی جذاب و پرنشاط نیز تشکر و قدردانی می کنم.
مسئول کمیته استعدادیابی و جوانان هیات فوتبال شهرستان بندرعباس از  قاسم رنجبریان رئیس  هیات فوتبال استان ، منصور رئیسی مسئول  کمیته استعدادیابی و جوانان این هیات و تمامی دست اندرکارانی که تلاش و همکاری مضاعفی با هیات فوتبال شهرستان بندرعباس در برپایی این فستیوال داشتند تشکر و قدردانی کرد. 
سبحان کوهی در پایان گفت : ۱۲ ساله های شهرستان بندرعباس با حضور ۱۵ مدرسه فوتبال، در قالب منتخب بندرعباس در فستیوال استان شرکت خواهند کرد.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها